İade Şartları ve İade Talebi
Cayma Hakkının Kullanılamadığı Durumlar (Gıda Ürünleri)
Yasal düzenlemeler gereğince, kullanılmamış olsa dahi, gıda maddesi olarak tanımlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallarda cayma hakkı bulunmamaktadır. (Kargo taşınması esnasında hasar görmüş ürünler bu durumun dışındadır.)
İade ve Cayma Hakkının Geçerli Olduğu Durumlar
- Mal / ürünün, ambalaj ve içeriğinin kargoda hasar görmesi halinde.
- Ürünün son kullanım tarihinin geçmiş olması halinde.
Bu gibi ayıplı durumlarda cayma hakkınızı, ürünün size teslim edilmesinden itibaren 7 (yedi) gün içinde kullanabilirsiniz.
Kargo ve İade Prosedürü
Ayıplı Ürün İadesi (Hasar, Kırılma): Ürünü kargo görevlisi yanında kontrol ederek mutlaka tutanak tutturmanız ve ürünü teslim almamanız gerekmektedir. Bu takdirde kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır.
Diğer İade Durumları: Yasal cayma hakkı kapsamına giren ve ayıplı olmayan diğer iade taleplerinde kargo ücreti ALICIYA aittir.
İade Talebi Oluşturma (Zorunlu Adım)
Lütfen iade işlemi için, ürünü göndermeden önce info@foodry.com.tr adresine aşağıdaki bilgileri içeren bir e-posta gönderiniz:
- İade nedeniniz,
- İade etmek istediğiniz ürün bilgisi,
- Eğer ürün kırılmış / bozulmuş ise, ürün görseli ile birlikte.
Ürün Hazırlama ve Geri Ödeme
Ürünler mutlak suretle orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte iade edilmelidir. Kırılma tehlikesi olan ürünler için pat pat poşet ile sarılarak gönderim yapılmalıdır. Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
Geri Ödeme Süresi: İade ettiğiniz ürünler iade şartlarına uyduğu takdirde, geri ödemeniz ürün tarafımıza ulaştıktan sonraki 10 iş günü içerisinde hesabınıza iletilmektedir.